Aropromo

Point of Sale geurmarketing. Druk, Ruik, Verleid.

Wat is Aropromo?

Aropromo is een bekroonde ‘Point of Sale’ (POS) toepassing, die gebruikt maakt van geur. Aropromo geeft merken de mogelijkheid om multi-zintuiglijke campagnes in te zetten. Aropromo biedt de mogelijkheid om geur toe te passen in een display, billboard of (winkel)schap. Hierdoor ontstaat interactie met de klant en is het mogelijk om het product echt te ervaren.

Point of Sale displays hebben als doel de aandacht van de klant te trekken en nieuwe producten of aanbiedingen te presenteren. Aropromo maakt het mogelijk om de geur van het product te verspreiden, waardoor visuele uitingen, tekst en verpakking extra kracht wordt bijgezet. Aropromo geeft displays een geheel nieuwe, uiterst krachtige dimensie.

Geur onderzoek:
Air Aroma heeft samen met Unilever een zeer succesvolle landelijke campagne ontwikkeld met een geurende Point of Sale display voor Unilever’s deodorant merk Axe – Apollo.

Op maat gemaakt voor u

Slim, compact en betaalbaar, Aropromo is volledig op maat te maken voor uw merk. Aropromo geeft u de mogelijkheid om uw visuele merkuitingen te combineren met de geur van uw product om dit vervolgens te integreren in een unieke Point of Sale display. Door middel van een knop, bewegingssensor or tijdsinterval ontstaat interactie met uw klanten door geurverspreiding. Het resultaat is een point of sale geurmachine dat volledig op uw merk is afgestemd.

Op maat gemaakt voor u

Uw Merk

Aropromo draait helemaal om uw merk. Onze parfumeurs, ontwerpers en marketing experts werken nauw met u samen, waarbij wij uw visuele uitingen, artwork en totale boodschap meenemen om uiteindelijk een promotionele display te ontwikkelen die uw klanten niet vergeten.

Uw Display

Aropromo is ontworpen om naadloos in uw point of sale display te passen. De Aropromo werkt op batterijen en is in verschillende afmetingen verkrijgbaar. Of u nu op zoek bent naar het begeuren van een groot billboard of in wilt passen in een winkelschap, de Aropromo biedt u volledige flexibiliteit.

Uw Geur

Aropromo maakt gebruik van uw geur. Door het integreren van geur, zorgt de Aropromo voor een direct verband tussen uw merk of geur en de klant. Zo heeft u de kans om een krachtige boodschap mee te geven, die bovendien lang wordt onthouden.

Aropromo wint POPAI Award

Point of Purchase Advertising International (POPAI) de enige wereldwijde non-profit organisatie, die zich alleen richt op retail en klantgerichte marketing. De jaarlijkse award uitreiking brengt talent, producenten en leveranciers samen waarbij uitmuntende resultaten worden bekroond.

Aropromo heeft in 2013 de POPAI Technologie & Innovatie Award in ontvangst mogen nemen. Aropromo werd beschouwd als vernuftige en krachtige pionier. Een gedurfde manier om in een sterk competitieve en snel veranderende markt verkoop te bevorderen in retail omgevingen.

Aropromo wint POPAI Award

Voor wie is Aropromo

Aropromo biedt merken en marketeers een krachtige en effectieve manier om geur te integreren in een promotionele campagne; de ultieme combinatie tussen een visuele prikkel en een geurbeleving in een display.

Top merken zoals Unilever, Colgate en Palmolive hebben Aropromo ingezet om indrukwekkende point of sale belevingen te creëren. Aropromo biedt klanten de mogelijkheid tot interactie of beleving van bijvoorbeeld wasmiddelen, parfum, wasverzachters, shampoo, deodorant en producten op het gebied van eten en drinken.
Zowel voor grote als kleine merken is Aropromo een effectieve marketingtool tegen een geringe investering.